Aziz Altun

Aziz Altun, Ankara, Hacıkadın Semtindeki Evimizde.

Fotoğrafın üzerindeki dijital tarih ve saat ne kadar doğru bilmiyorum. Fotoğraf makinesinin acemisi olduğum için ayarlı olup olmadığını bilmiyorum. Ancak mevcut tarihe bakılırsa, takvim;2006 yılının Ocak ayının son günü olduğunu ve ssatin de 21:48 olduğunu gösteriyor. Herhalde doğrudur. Çünkü ben bu daireyi 2004 yılında satın aldık, 2005 yılında da içine girmiştik.


Babam burada ya bir konudan bahsediyordu, ya da fotoğrafının çekilmesine kızıyordu. Şimdi fotoğrafı sıcağı sıcağına kayda girip, yorumlamış olsaydık, ne olduğunu anlayacaktık. Ama ne yazık ki, yıl 2023 ve ben 2006 yılında çekilmiş bir fotoğrafı okumaya çalışıyorum. 

Babamı 01 Şubat 2019 Cuma akşamı kaybettik. Allah rahmetiyle muamele eylesin. İşte ondan bu güzel hatıralar kaldı ve onu daima hep iyi olarak anıp ona dua edeceğiz. 

Sehpanın üzerinde bulunan sarı renkli Samsung telefonu da torunu Yıldırım Beyazıt Altun vermişti. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.