2 Mayıs 2017

 


02 Mayıs 2017 Salı, günü babama yardım etmek, bahçesini sürdürmek, evin temizlik işlerini yapmak gibi işlerle ilgili Kaman'dayız.



Babamla ilgili duygu ve düşüncelerim o kadar çok yoğun ve o kadar çok yazacak şeylerim var ki, artık zaman zaman blog sayfasına girip ilaveler yapıyorum. Blog sayfasında yayına aldığım günlüğün tarihini, resmin çekildiği tarihi esas olarak belirliyorum. 

Bir gün ben de öldükten sonra, yaptığım bu günlüklere kim bakar bilmiyorum. İşte eli bastonlu bu çınarın adı Aziz Altun. 1922 doğumlu. Vefat ettiğinde 97 yaşındaydı. Babam daha yaşardı, onu Kardiyoloji polikliniğine götürmeye ikna edemedim. Reflü ile uğraştık. Aslında babamın kalbini besleyen damarlarında tıkanıklar vardı. Ama bir türlü ikna edemedim. 16.09.2021(Bu yazıyı buraya yazdığım tarih)

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.