Babam ve Ben

02 Nisan 2016, Saat; 14:15
Her konu açıldığında babama, "seni en çok ben arayacağım, sana en çok ben üzüleceğim, senin arkandan en çok ben ağlayacağım..." demiştim. Nitekim de öyle oldu. Babamı 01 Şubat 2019 Cuma akşamı kaybettik. Cenab-ı Hakk rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin. Kaybettiğimiz günden beri hiç aklımdan çıkmıyor. Babamı ben her haliyle hatırlarım. Çünkü en çok onunla ben beraber oldum, onunla en çok benim yaşanmışlığım var. 

En büyük eksikliğim bu fotoğrafları çekerken, o andaki durumu not alabilirdim. Örnek olarak, yukarıdaki fotoğraf kareye yerleşirken, acaba biz nelerden bahsedip, ne konuda konuşuyorduk. Bence fotoğraf kadar bunlar da önemlidir.  

Rahmetli babam bizlere hiç sıkıntı yaşatmadı. Bizleri hiç  perişan etmedi. Babam çok güzel bir şekilde, ele ayağa düşmeden, oğlum kızım dedirmeden, kimseye çektirmeden, kendi de çekmeden dar-ı bakiye irtihal etti. Allah rahmetiyle muamele eylesin. Yattığı yer nur olsun. Hiç rüyasız günü geçmezdi. Her gün mutlaka uykusunda rüya görürdü ve bizlerle paylaşırdı. 

Yorum Gönder

2 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Mekanı cennet olsun Aziz amcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Duran Avşar.
      Blog sayfama yapmış olduğun ziyarete ve dua içeren değerli yorumuna çok teşekkür ederim.
      Cenab-ı Allah tüm geçenlerimize rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamekele buyursun inşAllah.
      Selam ve dualarımla.

      Sil

*** Yorumun Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!