9 Aralık 2018


9 Aralık 2018, Pazar;

"Usandım sizin resminizin elinden" , "Ne çok resim çekiyorsunuz!" Rahmetli, hep böyle diyerek şikayetlenirdi. Oysa, nefes bir gün kesilecek ve fani dünyayı terk edip, baki aleme irtihal edeceksin. İşte elimizde o günleri hatırlatacak ne kalacak? Bu fotoğraf kareleri kalacak. Artık biz seni bu fotoğraf kareleri ile hatırlayıp anacağız.

Cenab-ı Allah sana rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin sevgili babam. Huzur içinde ve nur içinde uyu. Seni çok özleyeceğiz. Ben sana ölmeden evvel ne demiştim? "Baba sen gidince senin arkandan en çok üzülecek ve seni en çok arayacak olan benim" dememiş miydim? Bak işte hemen hemen her gün mezarlığa gidip kabrini ziyaret edip sana dualar ediyorum. Seni çok arıyorum, seni çok özledim. Ama ne fayda, sen yoksun artık! 

Annem öldükten sonra tam 23 yıl tek başına ve her şeyi kendin hallettin. Dile kolay, tam 23 yıl!..  Neden? Bizleri perişan etmemek adına üçüncü bir evliliğe "hayır" dedi. Akıllı davrandı. Çünkü ta o zamanlar bile dul kadınlar bu tür evliliklere ticaret gözüyle bakıyordu. Allah kimsenin düneğini dağıtmasın, hayat arkadaşını elinden alıp, perişan eylemesin. "Damdan düşen bilir."

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.