17 Kasım 2017

 17 Kasım 2017 Babamın Ankara'da ki fakirhanesidir. 





Babamın dairesindeki yatak odası. Bu odada ve bu yatakta yatardı. 
Burası salondu.

Mutfak penceresinden bakıldığında görülen yer

Yatak odasından bakıldığında görülen yer.

Salon penceresinden görülen yer.

Devamlı mutfakta oturmayı seviyordu.

Onun için Ankara'ya gelip sadece altı aylık kış dönemini geçirmek bile çok zor gelmişti. Ben de biliyordum ama yapacak başka bir çare, yol yoktu. Ya Kaman'da kaloriferli bir yerde ikamet edecekti, ya da Ankara'da. Önce Kaman'a baktık, ama orada babama uygun bir yer bulamadık. Uzaktan bir akrabamızın apartı vardı, ama dolu olduğu için bir şey yapamamıştık. Sadece boşalınca haber vermesini söylemiştik.  

Ben babam için aynı zamanda Ankara'da da arıyordum. Zaten bizim apartmanımızda bir kapıcı dairesi vardı ama o an başka biri oturuyordu. Kapıcı dairesinde kiracı olarak oturan, aynı apartmanda başk bir daireye geçince rahmetli Hamit abi haber verdi, ben de başka birine verme biz tutalım dedim ve kapıcı dairesini bağladım. Bakımını yaptım, boyadım, temizledim ve nihayetinde babama burada bir ev açtık. Nasipte Ankara varmış ve babamı da yılın 6 ayını Ankara'da geçiren bir Ankaralı yaptık.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.