17 Temmuz 2017

 

Fotoğraf karesi 17 Temmuz 2017 Pazartesi, tarihinde çekilmiş. Büyük bir ihtimalle Kamer ile birlikte babamın evini temizlemeye gelmişizdir. Rahmetli babamın şu hali, benim öyle çok canımı acıttı ki, bu acıyı tarif etmem mümkün değil. Acılar tarif edilemiyor, ancak yaşanıyor. Sen de yalan oldun be babam. Şimdi, işte böyle fotoğraflarına bakıp bakıp ağlıyorum. Ben sana ne demiştim. Baba sen geçip gittiğin de arkandan en çok üzülecek, ağlayacak ve canı yanacak ben olacağım. Çünkü, sen en çok benimle birlikte yaşadın. En çok biz birlikte olduk. Bu birlikteliğimiz  08 Eylül 1971 tarihinde Almanya' da başladı. Sadece 1975-1976 askerlik döneminde bir ara verdik. 1977 yılında yine birlikteydik, ta ki 01 Şubat 2019 tarihinde sen teslim olana kadar bu birliktelik devam etti. İnsan en çok kiminle bir arada kaldıysa, onu asla unutamıyor. İşte sen de benim unutamadıklarımdan birisin. Cenab-ı Hakk başka acılar yaşatmasın.

Cenab- Mevla sana rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele buyursun inşAllah. Fotoğrafların altına düştüğüm bu yazıların her birini değişik tarihlerde yazıyorum ve bu yazıların altına tarih ve saati not düşmüyorum. Aslında doğrusu takvimi not düşmek gerekiyor. 18.12.2022-21:58

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.