14 Ağustos 2015

Tarih 14 Ağustos 2015, günlerden Cuma'yı gösteriyor. Babam asmanın altında oturuyor. Saat,09'u on sekiz dakika geçerken ben bu fotoğraf karesini çekmişim. Ancak 14 Ağustos 2015 tarihinde ne için Kaman'da bulunduğumu hatırlayamadım. Bir günlük tutmuş olsaydım. O tarihte neden Kaman'da olduğumu bilebilirdim. Belki de evini temizlemek için de gelmiş olabiliriz. 

Babam Aziz,  23 yıl gibi bir zaman dilimini tek başına yaşadı. Bizler geldik gittik, ona her türlü yardım ve desteği sağladık ama, tek başına yaşamak öyle kolay olmamakla birlikte her babayiğidin harcı da değil.  
Babam, hiçbir Allah'ın kulunu üzmemiştir. Kendisini üzdü, ama başkalarını üzmedi. Ben babamı çok iyi tanırım. Cenab-ı Hakk ona rahmetiyle muamele eylesin. 

Mahallemizin bakkalı Mustafa'nın eşi Seçil'den alışveriş yaparken görüntüledim. İlerleyen günlere bir hatıra kalsın diye. Mustafa'nın bakkalı tam evinin ön tarafında ve aşağı yukarı batı cephesi sayılır.

Mustafa evini yeniden restore etti, dış cephe duvarını ısı yalıtım malzemesi ile kaplattı. Çok güzel bir evi var. Güle güle otururlar inşAllah.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.