15 Mayıs 2015

Kaman'a babamın bahçesinde çalışmak için gelmiştim. Bir ara Haydar iel telefon görüşmesi yaptım. O da gelmek istedi ve çıktı geldi Kaman'a. Beraber çalıştık.


Bir ara Hasan ağabeyim de geldi Kaman'a. Ama o ne için geldi, hatırlamıyorum. Çünkü, o geldiği günü geri Ankara'ya döndü sanıyorum. Şimdi bu günlükler, sıcağı sıcağına sayfaya aktarılmadığı için, içinden çıkamıyorum. 

Bu resmi kim çekti bilmiyorum. Belki de Haydar makinayı kurdu, makina da belli bir zaman sonra otomatik çekiyor olabilir. Belki Kamer'de Kaman'da dır. Hani şu kareye girmemiş olabilir. O belki de evde iş görüyordur. 
  
Hasan ağabeyimi tebessüm halinde yakalamışız. Cenab-ı Hakk, hiç bir kulunu gülmekten geri koymasın. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.