22 Mayıs 2014

Fotoğraf karesi Kaman'daki babamın müstakil bahçeli evinde, 22 Mayıs 2014 tarihinde perşembe günü ve saat 15:39 sularında çekilmiş. Kamer ile ben babamın evini temizlemeye gelmişizdir. Gelirken de Tuana'yı da beraberimizde getirmişiz. 

Benim babam büyük adammış. 1996 yılının 16 Şubat'ın da annemi kaybettikten sonra, tek başına her işini de kendi görerek ömrünü tamamladı. Ben kendim için böyle bir şey düşünemiyorum. Yani Allah kimsenin başına vermesin. Başa geldi mi çekiliyor herhalde. 
 

O zamanlar bu fotoğrafları SONY marka dijital fotoğraf makinesi ile çekmişim. Çünkü fotoğrafların isimleri "DSC" kodları kodlanmış. Bu makine dışarıda ışık ortamında çok güzel fotoğraf kaydediyor. Fotoğraf karelerinin ikisi de çok güzel ve net çıkmışlar. 

Ben şu anda babamı düşünüyorum. Dile kolay 23 yıl bekar ve tek başına kalan ömrünü, bizlere hiç eziyet etmeden, bizleri yormadan, bizleri zor durumda bırakmadan tamamladı. Ve 2019 yılının 01 Şubat ayında vefat etti. Cenab-ı Allah babama ve anneme rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele buyursun inşAllah. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.