Diploma

Aziz'in İlkokul Diploması

Aziz Altun'un 22 Mayıs 1937 tarihli ilkokul diplomasını görmektesiniz. Diplomada doğum tarihi olarak 1338 yılı yer almaktadır. Bu Rumi yıla göre düzenlenmiş bir doğum tarihidir. Miladi yıla göre: 1338+584=1922 yılında doğduğunu belirleyebiliriz. 1334 ve daha sonraki rumi yıllara 584 yıl ilave edilerek miladi yıl bulunur.  

Şu gördüğünüz diploma tam 82 yaşındadır. Diplomanın sahibi ise, 2012 tarihine göre 90 yaşındadır. 

Şu anda içinde bulunduğum tarih: 01 Şubat 2023 Çarşamba. Bu yayını yapalı 11 yıl olmuş. Dile kolay. İşte zaman su gibi akıp gidecek ve ecel kapımızı çalacak. İşte o zaman bizim için her şey bitmiş olacak. 

Her nasıl olduysa babam diplomasını, nüfus hüviyet cüzdanını, pasaportunu vb gibi birçok belgeleri çok iyi muhafaza etmiş. Şu anda aynı belgeleri ben de muhafaza etmeye devam ediyorum. Ben de fani dünyadan baki aleme irtihal ettikten sonra bu belge ve fotoğraflara kim sahip çıkar ve muhafaza etmeye devam eder bilmiyorum. 26.02.2023 -14:06

Bugün 20 Şubat 2024 günlerden Salı. Sayfayı tekrar ziyaret ettim ve gözden geçirdim. Babam Aziz 01.02.2019 Cuma akşamı vefat etti. Vefat ettiğin de 97 yaşındaydı. Şu anda yaşıyor olsaydı tam 102 yaşında olacaktı. Diploması ise bu tarihe göre 2024-1937=87 yıllıktır.

Yorum Gönder

1 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Merhabalar,

    1937 yılına ait bir diplomayı muhafaza etmişiniz ya, helal olsun size!..

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

*** Yorumun Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!