17 Şubat 2009


Takvim yaprağı 17 Şubat 2009 Salı gününü gösterirken, biz bir vesileyle Kaman'a gelmiştik. Her Kaman'a gelişimizde mutlaka İsmet amcamı ve Hakime yengemi ziyaret ederiz. Bir ziyaret sonrası İsmet amcamla birlikte çarşıya inerken Servet amcamın evinin resmini çekktim. Fotoğraf karesi üzerindeki tarih de zamanı doğrulamaktadır. 

Ben şimdi bu sayfayı sonradan düzenledim. Bu sayfayı düzenlediğim tarih 24.02.2019 Pazar günüdür. İsmet amcam da babam da vefat etti. İşte bu cansız resimler hatıra olarak kaldı. İyi ki bu fotoğrafları çekmişim. Anılarımızı tazeliyor ve o anı yeniden bizlere yaşatıyor. Cenab-ı Hakk, geçenlerimize rahmetiyle muamele eylesin.

Şimdi bu fotoğraf karesinde yer alan kişi ve nesnelerin hiçbiri yerinde değiller. İsmet amcam rahmetlik oldu Hakk'a yürüdü. Servet amcamın evi de kentsel dönüşüm çerçevesinde yıkıldı gitti. Sizleri bilmiyorum ama, ben yerli yerinde olmayan şeylere çok üzülüyorum. Kul yapısı o taş evin bile benim gönlümde ve yüreğimde bir insan hükmünde değeri vardır. Ev bizim olmayabilir, ama amcamın evidir. Biz amcalarımızı da babamız yerine koymuşuzdur. 

Bugün 19 Ocak 2021, saat 23:45 Hiç iyi değilim galiba. İçinde bulunduğum apartman ortamı beni boğuyor. Apartmandan uzak kalmak istedikçe, kendimi apartmanın ortasında buluyorum. Sorunları hiç bitmeyen apartmanımızın neresinden tutsan eline batıyor. Neyse. Hepsi bu kadar. Bunlar iç seslerdir. Aslında hiç önemli bir şey de yok ama, bana göre önemlidir. Çünkü ben başkayım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.