Durak

Aziz Altun'u Gökkent caminin altındaki minibüs durağında minibüs beklemekte iken, görmektesiniz. Havaların iyi olduğu günlerde, hafta sonları hariç her gün çarşıya çıkar. Esef'in Ahmet'in oğlu Adem'in bakkal dükkanına gider ve ikindi namazından sonra tekrar evine döner. Cenab-ı Hakk, insanoğlunu çaresiz ve umutsuz bırakmasın. Yaşama sevinci ve azmini elinden almasın. Diğer türlü insan iyi kötü sabretmesini de, boyun bükmesini de öğreniyor. Fotoğraf: 29 Şubat 2016

Yine babamı ziyarete geldiğim günlerden biriydi. Beraberce çarşıya gidip, ben oradan Ankara'ya dönecektim. Babam dolmuşa vereceği bozuk parayı hazırlamak için elini cebine atmıştı. Ben fırsatını yakaladığım her anı böyle fotoğraflandırıyordum.  (Not Düşme Vakti) 17.12.2012-09:37

Bu günler yalan oldu, geldi geçti. Daha doğrusu sanal oldu. Babam tam 23 yıl tek başına yaşadı. Her seferinde ben yapabiliyorum, kalabiliyorum, kendi işimi kendim görebiliyorum diyerek tam 23 yıl tek başına yaşadı. Bu 23 yıl hesabı rahmetlik annemi kaybettiğimiz 16 Şubat 1996 yılından itibarendir. İşte son üç yılın da kışlarını beraber Ankara'da geçirdik. (Not Düşme Vakti) 17.12.2012-09:38

Cenab-ı Allah babama, anneme, kerdeşlerime ve tüm geçmişlerimize rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin inşAllah. (Not Ekleme Vakti) 17.12.2012-09:38

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.